Motowizja patronem medialnym Auto Moto Show w Gliwicach

Motowizja zosta­ła patro­nem medial­nym tego­rocz­ne­go Auto Moto Show, któ­re odbę­dzie się w hali Arena Gliwice w week­end, 5 i 6 października.

Auto Moto Show to tar­gi moto­ry­za­cyj­ne z ponad dzie­się­cio­let­nią tra­dy­cją. Jest to pierw­sza tego typu impre­za, pod­czas któ­rej elek­tro­mo­bil­ność będzie pro­mo­wa­na rów­nież w spo­sób prak­tycz­ny. Samochody elek­trycz­ne i hybry­do­we sta­ną w cen­trum wyda­rze­nia, a chęt­ni będą mogli oso­bi­ście wypró­bo­wać naj­po­pu­lar­niej­sze mode­le. Aby sko­rzy­stać z 15 minu­to­wej jaz­dy jed­nym z „elek­try­ków” wystar­czy mieć pra­wo jaz­dy od dwóch lat oraz zgło­sić taką chęć orga­ni­za­to­rom mailo­wo lub bez­po­śred­nio w dniu imprezy.

Na odwie­dza­ją­cych cze­ka też wie­le innych atrak­cji. Wśród nich są mię­dzy inny­mi poka­zy stun­tu moto­cy­klo­we­go, para­da moto­cy­kli­stów, tur­niej car audio, poka­zy car wash, wybo­ry Miss Moto oraz mnó­stwo kon­kur­sów z cen­ny­mi nagro­da­mi. Specjalne stre­fy będą prze­zna­czo­ne dla pojaz­dów mili­tar­nych, typu off road oraz super­sa­mo­cho­dów i aut tunin­go­wa­nych. Na tar­gach moto­ry­za­cyj­nych nie może zabrak­nąć kra­jo­wych pre­mier. W Gliwicach będzie moż­na zoba­czyć cho­ciaż­by nowe Ople Astra i Corsa, Audi Avant, Toyotę Proace Verso City czy pro­po­zy­cję Renault w obsza­rze elek­trycz­nych samo­cho­dów miej­skich – model Zoe.

Motowizja już od dłuż­sze­go cza­su pro­mu­je auta elek­trycz­ne oraz hybry­do­we. Na naszej ante­nie moż­na oglą­dać maga­zyn poświę­co­ny takim pojaz­dom „Jeżdżę na prąd”. Widzowie Motowizji mogą od same­go począt­ku oglą­dać wyści­gi Formuły E – prze­ło­mo­wej serii wyści­go­wej boli­dów elek­trycz­nych, któ­ra zmie­ni­ła obraz spor­tu moto­ro­we­go oraz poma­ga w zwięk­sza­niu popu­lar­no­ści elek­tro­mo­bi­li­no­ści. Program Auto Moto Show zawie­ra wie­le pozy­cji, któ­re zado­wo­lą każ­de­go fana moto­ry­za­cji – powie­dział Krzysztof Mikulski, pre­zes Motowizji.