Cinema City z kampanią wizerunkową „Maximum kina. Jeden film – wiele formatów wrażeń”

We wto­rek 1 paź­dzier­ni­ka star­tu­je kam­pa­nia wize­run­ko­wa kin Cinema City pod hasłem „Maximum kina. Jeden film – wie­le for­ma­tów wra­żeń”. Celem kam­pa­nii jest nie tyl­ko wzmoc­nie­nie wize­run­ku mar­ki, któ­ra na pol­skim ryn­ku obec­na jest od nie­mal 20 lat, ale przede wszyst­kim zwró­ce­nie uwa­gi na nie­kwe­stio­no­wa­ną siłę tej sie­ci mul­ti­plek­sów, któ­rą są inno­wa­cyj­ne roz­wią­za­nia tech­no­lo­gicz­ne, w posta­ci for­ma­tów kino­wych takich jak IMAX, 4DX i ScreenX oraz kom­for­to­wej      i nie­zwy­kle kame­ral­nej stre­fy VIP. Działania pro­mo­cyj­ne Cinema City wspie­ra­ne będą kam­pa­nią rekla­mo­wą w tele­wi­zji, w Internecie, na nośni­kach zewnętrz­nych oraz w kinach tej sieci. 

Cinema City Poland nale­ży do gru­py Cineworld, któ­ra obec­na jest w bran­ży kino­wej od nie­mal 90 lat. Aktualnie, Cineworld jest dru­gą naj­więk­szą sie­cią kino­wą na świe­cie, dzia­ła­ją­cą w 10 kra­jach –                      w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Polsce, Irlandii, Izraelu, Czechach, Bułgarii, Rumunii, na Węgrzech i na Słowacji. Rocznie sieć orga­ni­zu­je 14,5 milio­na pro­jek­cji fil­mo­wych, któ­re wyświe­tla­ne są ponad 300 milio­nom widzów.

W Polsce, otwar­cie pierw­sze­go mul­ti­plek­su Cinema City wraz z for­ma­tem kino­wym IMAX, mia­ło miej­sce w 2000 roku, w war­szaw­skim cen­trum han­dlo­wym Sadyba Best Mall. W chwi­li obec­nej Cinema City jest ope­ra­to­rem 34 kin w 19 naj­więk­szych mia­stach Polski, z łącz­ną licz­bą 377 ekra­nów               i 76 518 foteli.

Cinema City szcze­gól­ną uwa­gę poświę­ca zapew­nie­niu swo­im widzom dosko­na­łej jako­ści obra­zu                     i dźwię­ku. Jako lider inno­wa­cyj­nych tech­no­lo­gii sto­so­wa­nych w bran­ży kino­wej, ta sieć jako jedy­na, wpro­wa­dzi­ła do Polski naj­now­sze roz­wią­za­nia, udo­stęp­nia­jąc widzom 6 kin IMAX®, 6 sal 4DX® oraz salę ScreenX. Oglądając seans w tech­no­lo­gii IMAX® film poka­zy­wa­ny jest ze zwięk­szo­ną jasno­ścią i kon­tra­stem obra­zu. Dodatkowo nie­co­dzien­ne wra­że­nia wizu­al­ne zagwa­ran­tu­je pano­ra­micz­ny for­mat. Natomiast na fanów napraw­dę sil­nych wra­żeń cze­ka seans w tech­no­lo­gii 4DX®, któ­rej efek­ty spe­cjal­ne pozwo­lą dosłow­nie zanu­rzyć się w akcji i poczuć się jak tytu­ło­wy boha­ter w eks­tre­mal­nych sytu­acjach. W tym roku Cinema City otwo­rzy­ło pierw­szą w Polsce salę z tech­no­lo­gią ScreenX®, któ­ra pozwa­la widzom wyjść poza ramy fil­mo­we­go ekra­nu, wyświe­tla­jąc obraz na ścia­nach kin, two­rząc wcią­ga­ją­cy, pano­ra­micz­ny, 270-stopniowy for­mat.  Chcąc połą­czyć kino z kola­cją wystar­czy udać się do sal VIP, w któ­rych widzo­wie mają moż­li­wość obej­rze­nia naj­więk­szych hitów kino­wych w super wygod­nych roz­kła­da­nych do pozy­cji lezą­cej fote­lach. Przed sean­sem w ofer­cie VIP znaj­du­je się przy­go­to­wa­na na miej­scu przez kucha­rzy kola­cja z dania­mi na cie­pło i na zim­no w for­mie bufe­tu oraz prze­ką­ski kino­we i napo­je. Wszystko bez limi­tów i w cenie biletu.

W grud­niu 2015 roku Cinema City Poland wpro­wa­dzi­ło pierw­szy pro­gram abo­na­men­to­wy. Dzięki uni­kal­nej, rocz­nej kar­cie UNLIMITED już za 46 zł lub 55 zł mie­sięcz­nie, każ­dy kto ceni wyso­kiej jako­ści fil­mo­wą roz­ryw­kę, może oglą­dać bez ogra­ni­czeń tyle fil­mów, ile chce.

Cinema City to nie tyl­ko naj­lep­sze tytu­ły fil­mo­we, to rów­nież wygod­ne fote­le, obszer­ne lob­by kino­we oraz miła obsłu­ga klien­ta. W reper­tu­arze tej sie­ci kin widzo­wie znaj­dą poka­zy spe­cjal­ne, mara­to­ny, even­ty dla pań pod nazwą Ladies Night, jak rów­nież ofer­tę spe­cjal­ną dla firm i szkół oraz wie­le innych nie­stan­dar­do­wych rozwiązań.

Przyjdź do Cinema City i poczuj maxi­mum kina w róż­nych for­ma­tach! Już w paź­dzier­ni­ku cze­ka­ją na Ciebie pre­mie­ry takich fil­mów jak „Joker”, „Ślicznotki”, „Czarownica 2”, „Czarny Mercedes”, „Rodzina Addamsów” oraz wie­le innych.

VIP-owski specjalny pokaz „(Nie)znajomych” w Cinema City Wroclavia!

W czwar­tek 3 paź­dzier­ni­ka we wro­cław­skiej Wroclavii odbędzie się spe­cjal­ny pokaz fil­mu (Nie)znajomi” w Cinema City VIP! Podczas tego wyjąt­ko­we­go wyda­rze­nia poja­wią się rów­nież fil­mo­wi akto­rzy: Aleksandra Domańska i Wojciech Żołądkowicz. Niesamowita atmos­fe­ra, dobo­ro­we towa­rzy­stwo oraz sma­ko­wi­te potra­wy ser­wo­wa­ne przez sze­fów kuch­ni – tak moż­na opi­sać ten wie­czór! Bilety na film są już dostęp­ne w kasach oraz na stro­nie kina.

Pokaz spe­cjal­ny fil­mu „(Nie)znajomi” z udzia­łem akto­rów, któ­ry odbę­dzie się 3 paź­dzier­ni­ka w Cinema City, to rów­nież ide­al­na oka­zja do odwie­dze­nia stre­fy VIP. Nastrojowe lob­by, kame­ral­ne sale z wygod­ny­mi, auto­ma­tycz­nie ste­ro­wa­ny­mi fote­la­mi, restau­ra­cyj­ne menu z potra­wa­mi kuch­ni świa­ta, prze­ką­ski kino­we i napo­je bez limi­tu, róż­ne­go rodza­ju wygo­dy, któ­re mogą towa­rzy­szyć fil­mo­we­mu sean­so­wi – to wszyst­ko ofe­ro­wa­ne jest gościom stre­fy VIP.

Tuż po czer­wo­nym dywa­nie oraz kola­cji czas na pre­mie­ro­wy seans, któ­ry bawi i poru­sza jed­no­cze­śnie – naj­now­szy pol­ski obraz „(Nie)znajomi”, inspi­ro­wa­ny tytu­łem „Dobrze się kła­mie w miłym towa­rzy­stwie”, któ­ry pod­bił ser­ca widzów na całym świe­cie! W pol­skiej wer­sji zapro­sze­ni goście zoba­czy­li zna­ko­mi­tą obsa­dę, m.in. Tomasza Kota, Katarzynę Smutniak, Aleksandrę Domańską, Łukasza Simlata, Maję Ostaszewską oraz Michała Żurawskiego.

„(Nie)znajomi” to prze­wrot­ny komedio-dramat o gru­pie przy­ja­ciół, któ­rzy pod­czas wspól­nej kola­cji decy­du­ją się zagrać w grę. Przez całe spo­tka­nie wszy­scy muszą udo­stęp­niać wia­do­mo­ści przy­cho­dzą­ce na ich tele­fo­ny, a roz­mo­wy mają odby­wać się w try­bie gło­śno­mó­wią­cym. Co przy­nie­sie taka roz­ryw­ka? Czy ten przy­jem­ny wie­czór zmie­ni życie bohaterów?

Film wszedł na ekra­ny 27 wrze­śnia we wszyst­kich 34 kinach Cinema City w 19 mia­stach w wer­sji 2D. Będzie go moż­na obej­rzeć rów­nież w kame­ral­nych salach VIP Cinema City.

Cinema City ofe­ru­je tak­że uni­kal­ną, rocz­ną kar­tę Cinema City Unlimited, dzię­ki któ­rej tyl­ko za 46 zł lub 55 zł mie­sięcz­nie, każ­dy kto ceni wyso­kiej jako­ści fil­mo­wą roz­ryw­kę, może oglą­dać bez ogra­ni­czeń tyle fil­mów, ile chce.

Chaos management – jak nie dopuścić do kryzysu w firmie

Zmiany w struk­tu­rach przed­się­bior­stwa, wdra­ża­nie nowych pra­cow­ni­ków czy sezon urlo­po­wy – to momen­ty zmian, któ­re sta­wia­ją przed fir­ma­mi ogrom­ne wyzwa­nia orga­ni­za­cyj­ne. Wówczas przed­się­bior­stwo jest naj­bar­dziej nara­żo­ne na dez­or­ga­ni­za­cję. Zaniedbanie pod­sta­wo­wych kwe­stii komu­ni­ka­cyj­nych połą­czo­ne z bra­kiem kon­tro­li może dopro­wa­dzić do cha­osu w firmie. 

W zarzą­dza­niu war­to kie­ro­wać się powszech­nie zna­ną zasa­dą „lepiej zapo­bie­gać niż leczyć”. Wczesne wdro­że­nie dobrych prak­tyk i sta­ły moni­to­ring prze­pły­wu infor­ma­cji mię­dzy pra­cow­ni­ka­mi to czyn­ni­ki, któ­re w wymier­ny spo­sób prze­kła­da­ją się nie tyl­ko na wewnętrz­ną orga­ni­za­cję fir­my, ale tak­że na jej pro­fe­sjo­nal­ny wizerunek.

Źródeł cha­osu w miej­scu pra­cy może być wie­le. Ale bez wzglę­du na pocho­dze­nie ma on nega­tyw­ny wpływ na pra­cow­ni­ków i zespo­ły pra­cow­ni­cze. Na pozio­mie indy­wi­du­al­nym pra­ca w cha­osie pro­wa­dzi do utra­ty poczu­cia kon­tro­li nad wyko­ny­wa­ny­mi zada­nia­mi, trud­no­ści w kon­cen­tra­cji uwa­gi i wzro­stu napię­cia emo­cjo­nal­ne­go, a w dal­szej per­spek­ty­wie przy­no­si roz­draż­nie­nie i poczu­cie zmę­cze­nia. To spra­wia, że zale­gło­ści nara­sta­ją, a w pra­cow­ni­kach poja­wia się nie­chęć do miej­sca, zespo­łu i pra­co­daw­cy – mówi dr Joanna Kot, psy­cho­te­ra­peut­ka i autor­ka pro­jek­tu Droga Kobiety.

Chaos nega­tyw­nie wpły­wa rów­nież na rela­cje. Członkowie zespo­łów pra­cow­ni­czych, a nawet całe dzia­ły zaczy­na­ją oskar­żać się o nie­zre­ali­zo­wa­ne obo­wiąz­ki. Pojawia się więc kon­flikt pochła­nia­ją­cy czas i ener­gię pra­cow­ni­ków, któ­re mogli­by prze­zna­czyć na efek­tyw­ną pra­cę reali­zu­ją­cą zało­żo­ne cele. Długo trwa­ją­ce kon­flik­ty wyni­ka­ją­ce z cha­osu pro­wa­dzą do poczu­cia wypa­le­nia i mie­rzal­ne­go spad­ku wydaj­no­ści – dodaje.

Technologia prze­ciw­ko chaosowi

Naprzeciw rosną­cym wyma­ga­niom wal­ki z cha­osem sta­ją fir­my kon­sul­tin­go­we oraz twór­cy opro­gra­mo­wa­nia wspo­ma­ga­ją­ce­go zarzą­dza­nie pro­ce­sa­mi, pro­jek­ta­mi czy port­fe­la­mi projektów.

Obserwując roz­pi­sa­ne pro­ce­sy fir­my, moż­na zauwa­żyć, jak prze­pływ pra­cy zmie­rza do wyko­na­nia całe­go pro­jek­tu, a gdzie znaj­du­je się tak zwa­ne wąskie gar­dło, któ­re spo­wal­nia i dez­or­ga­ni­zu­je dzia­ła­nia. – tłu­ma­czy Tekin Guvercin, Prezes DAT Computer Concepts – fir­my kon­sul­tin­go­wej spe­cja­li­zu­ją­cej się w zarzą­dza­niu projektami.

Na przy­kład za pomo­cą opro­gra­mo­wa­nia ISETIA moż­na wpro­wa­dzić kla­row­ny podział zadań i odpo­wie­dzial­no­ści pra­cow­ni­ków, a tak­że moni­to­ro­wać postęp prac, zgod­nie z zada­nym wcze­śniej pro­ce­sem. Proces wdra­ża­nia dzia­łań zapew­nia­ją­cych spraw­ne funk­cjo­no­wa­nie fir­my w momen­tach tym­cza­so­wych bra­ków kadro­wych, zmian na sta­no­wi­skach zarzą­dza­ją­cych czy przyj­mo­wa­nia nowych zadań jest powta­rzal­ny, trwa nie­ustan­nie i powi­nien kon­se­kwent­nie ewa­lu­ować. Wdrożenie odpo­wied­niej tech­no­lo­gii, któ­ra zauto­ma­ty­zu­je pro­ce­sy i obieg infor­ma­cji, nie­wąt­pli­wie jest roz­wią­za­niem, któ­re efek­tyw­nie zapo­bie­gnie cha­oso­wi.

Przed pra­co­daw­ca­mi stoi kolej­ne orga­ni­za­cyj­ne wyzwa­nie zwią­za­ne ze zmia­ną mode­lu współ­pra­cy i rosną­cą gru­pą fre­elan­ce­rów oraz osób wyko­nu­ją­cych pra­cę poza biu­rem. Szacuje się, że w Polsce do 2021 r. licz­ba ta prze­kro­czy milion osób i będzie się powięk­szać[1]. Dostępna na ryn­ku tech­no­lo­gia musi odpo­wia­dać na dyna­micz­ną sytu­ację i wspie­rać pro­ces komu­ni­ka­cji zwią­za­ny z potrze­bą natych­mia­sto­we­go i nie­za­wod­ne­go dostę­pu do danych z dowol­ne­go miej­sca. Jednocześnie nie­zbęd­ne jest zapew­nie­nie kon­tro­li poszcze­gól­nych eta­pów reali­za­cji zadań w cza­sie rzeczywistym.

Obecnie komu­ni­ka­cja z wyko­rzy­sta­niem kana­łów onli­ne jest stan­dar­dem. ISETIA jako zaawan­so­wa­ne roz­wią­za­nie chmu­ro­we wpi­su­je się w naj­no­wo­cze­śniej­sze tren­dy tech­no­lo­gicz­ne. Jedna plat­for­ma sys­te­mo­wa umoż­li­wia kola­bo­ra­cję pra­cow­ni­ków oraz bez­piecz­ny dostęp do danych w ramach ich kom­pe­ten­cji. Wysokie moż­li­wo­ści per­so­na­li­za­cji spra­wia­ją, że opro­gra­mo­wa­nie może słu­żyć fir­mom o róż­nej struk­tu­rze i spe­cy­fi­ce. Zyskują na tym pra­co­daw­cy – spraw­niej nad­zo­ru­jąc pro­jek­ty oraz pra­cow­ni­cy, wyko­nu­jąc zada­nia bar­dziej efek­tyw­nie – doda­je Iwona Bogucka, CEO ISETIA.

[1] Raport Useme Freelancing w Polsce – edy­cja 2018

 

The Distinguished Gentleman’s Ride 2019 w Polsce w tę niedzielę!

The Distinguished Gentleman’s Ride to mię­dzy­na­ro­do­wa ini­cja­ty­wa pro­mu­ją­ca zdro­wie męż­czyzn. Jej celem jest zebra­nie środ­ków na wal­kę z rakiem pro­sta­ty oraz cho­ro­ba­mi psy­chicz­ny­mi. Uczestnicy impre­zy wsia­da­ją na maszy­ny sprzed kil­ku­na­stu lat oraz ubie­ra­ją się w kla­sycz­ne, sty­lo­we ubra­nia tak­że  po to, aby zmie­nić obraz moto­cy­kli­stów w spo­łe­czeń­stwie. Akcja odby­wa się w ponad 800 mia­stach na całym świe­cie, w Polsce moż­na będzie się w nią włą­czyć w sobo­tę, 28 wrze­śnia w Warszawie oraz w nie­dzie­lę 29 wrze­śnia w Krakowie, Łodzi, Gdańsku i Wrocławiu.  Motowizja zosta­ła patro­nem medial­nym tego­rocz­ne­go raj­du The Distinguished Gentleman’s Ride 2019 w Krakowie.

 

Fundusze zebra­ne w ramach The Distinguished Gentleman’s Ride tra­fią na kon­to fun­da­cji Movember – naj­więk­szej orga­ni­za­cji zaj­mu­ją­cej się zdro­wiem męż­czyzn na świe­cie. Fundacja ta zasły­nę­ła przede wszyst­kim akcją o tej samej nazwie, w ramach któ­rej spor­tow­cy, cele­bry­ci i wszy­scy męż­czyź­ni, pra­gną­cy wes­przeć ini­cja­ty­wę zapusz­cza­ją wąsy w celu zwięk­sze­nia świa­do­mo­ści o zagro­że­niach, zwią­za­nych z rakiem pro­sta­ty. Do tej pory w ramach tego­rocz­ne­go The Distinguished Gentleman’s Ride zebra­no pra­wie czte­ry milio­ny dolarów.

- The Distinguished Gentleman’s Ride to wspa­nia­ła ini­cja­ty­wa i szczyt­ny cel. Dla Motowizji to ogrom­na przy­jem­ność móc patro­no­wać takiej impre­zie. Nie może­my prze­cho­dzić obo­jęt­nie obok tak waż­nych pro­ble­mów – powie­dział Krzysztof Mikulski, pre­zes Motowizji.

W Polsce The Distinguished Gentleman’s Ride odbę­dzie się w pię­ciu mia­stach – Krakowie, Warszawie, Łodzi, Gdańsku oraz Wrocławiu. Krakowski rajd jest jed­nym z naj­więk­szych – do tej pory do udzia­łu zapi­sa­ło się 170 moto­cy­kli­stów, zbie­ra­jąc ponad 8 tysię­cy złotych.

Biurowce z duszą. Jak stworzyć zdrową przestrzeń dla pracowników?

Trudnodostępne dziel­ni­ce szkla­nych wie­żow­ców i kom­plek­sów biu­ro­wych to już prze­szłość. Czas poświę­co­ny na dotar­cie do pra­cy prze­sta­je być godzi­na­mi spę­dzo­ny­mi w kor­kach, a samo biu­ro zmie­nia się z ano­ni­mo­wej prze­strze­ni na miej­sce z uni­ka­to­wym cha­rak­te­rem. Otoczenie znaj­du­je odbi­cie w nowych reali­za­cjach archi­tek­to­nicz­nych, któ­re wra­sta­ją w tkan­kę miej­ską i wpły­wa­ją na roz­wój dzielnicy. 

Najnowsza reali­za­cja kra­kow­skiej Grupy BUMA wpi­su­je się w trend włą­cza­nia biu­row­ców w obręb mia­sta, wycho­dząc jedy­nie nie­znacz­nie poza jego ści­słe cen­trum. Budynek znaj­du­ją­cy się w poprze­my­sło­wej czę­ści Krakowa wyróż­nia się deli­kat­ną, sub­tel­ną struk­tu­rą, wpa­so­wu­jąc się w histo­rycz­ną tkan­kę dziel­ni­cy. Odzyskiwanie prze­strze­ni miej­skiej z daw­nych tere­nów fabrycz­nych, wyko­ny­wa­ne zarów­no jako rewi­ta­li­za­cje jak i zupeł­nie nowe reali­za­cje, to szan­sa na stwo­rze­nie nowo­cze­snych i wygod­nych prze­strze­ni pra­cy i rekre­acji dla mieszkańców.

Kraków to nasze mia­sto, i chce­my zadbać o jego zrów­no­wa­żo­ny roz­wój. Dlatego wszyst­kie przy­go­to­wy­wa­ne przez nas pro­jek­ty powsta­ją z myślą o śro­do­wi­sku. Nasza naj­now­sza inwe­sty­cja,  kom­pleks biu­ro­wy Wadowicka 3, rów­nież speł­nia wymo­gi sta­wia­ne przez insty­tu­cje oce­nia­ją­ce eko­lo­gicz­ne walo­ry budyn­ku. Potwierdza to cer­ty­fi­kat BREEAM, gwa­ran­tu­jąc nie tyl­ko wyso­ką jakość wyko­rzy­sta­nych mate­ria­łów, ale tak­że uwzględ­nie­nie wzglę­dów pro­śro­do­wi­sko­wych już na eta­pie pro­jek­to­wa­nia - mówi Konrad Dziewońsk, pre­zes Grupy BUMA. Doskonale zna­my to miej­sce i chcie­li­śmy, aby ta część Krakowa otrzy­ma­ła budy­nek naj­wyż­szej kla­sy. Z zado­wo­le­niem widzi­my, że najem­cy coraz czę­ściej zwra­ca­ją uwa­gę na cer­ty­fi­ka­ty potwier­dza­ją­ce tro­skę o śro­do­wi­sko i zdro­wie pra­cow­ni­ków kom­plek­su. To daje nadzie­ję, że dobre prak­ty­ki będą coraz powszechniejsze.

Zachętą dla najem­ców jest nie tyl­ko wygod­na loka­li­za­cja i jakość wyko­na­nia, ale tak­że cały sze­reg roz­wią­zań uła­twia­ją­cych dosto­so­wa­nie powierzch­ni biu­ro­wej do indy­wi­du­al­nych potrzeb. Jest to szcze­gól­nie waż­ne w przy­pad­ku mię­dzy­na­ro­do­wych firm, wyko­nu­ją­cych pra­cę w róż­nym try­bie i korzy­sta­ją­cych z biu­ra w sys­te­mie trzy­zmia­no­wym. Odpowiednie natę­że­nie świa­tła, ogra­ni­cze­nie pozio­mu hała­su i miej­sce do wyko­na­nia nie­wiel­kie­go wysił­ku fizycz­ne­go w prze­rwach pozwa­la zmi­ni­ma­li­zo­wać nega­tyw­ne skut­ki zdro­wot­ne nie­re­gu­lar­nej pracy..

Projekt otrzy­mał rów­nież gwiazd­ki w sys­te­mie cer­ty­fi­ka­cji FITWEL, oce­nia­ją­cej roz­wią­za­nia wpro­wa­dzo­ne w celu popra­wy zdro­wia i wydaj­no­ści pra­cow­ni­ków. Troska o dobre samo­po­czu­cie  użyt­kow­ni­ków biu­ra prze­ja­wia się mię­dzy inny­mi w zapew­nie­niu dostę­pu do świe­że­go powie­trza, obec­no­ści punk­tu sprze­da­ży zdro­wej żyw­no­ści, ogól­no­do­stęp­nej siłow­ni czy loko­wa­niu zie­lo­nych stref z róż­no­rod­ną roślin­no­ścią w pobli­żu lub wewnątrz budynku.

Biuro na wycią­gnię­cie ręki 

Na archi­tek­cie i inwe­sto­rze spo­czy­wa duża odpo­wie­dzial­ność – kom­pleks biu­ro­wy znacz­nie wpły­wa na dyna­mi­kę oko­li­cy przez dosto­so­wa­nie do ryt­mu pra­cy. Aby zachę­cić do zre­zy­gno­wa­nia z samo­cho­du, budy­nek zlo­ka­li­zo­wa­no w miej­scu z wygod­nym dostę­pem z róż­nych punk­tów miasta.

W krót­kim cza­sie moż­na się do nie­go dostać nie­mal­że wszyst­ki­mi środ­ka­mi trans­por­tu miej­skie­go, ponad­to do dys­po­zy­cji jest ponad 250 miejsc rowe­ro­wych i dostęp­ne dla wszyst­kich szat­nie z prysz­ni­ca­mi. Bezpośrednio do biu­ra moż­na dotrzeć ścież­ką rowe­ro­wą. Wszyscy zna­my przy­kła­dy dziel­nic, któ­re rano są wręcz prze­ła­do­wa­ne samo­cho­da­mi, a wie­czo­ra­mi nie­mal zupeł­nie wyga­sa­ją. Mamy narzę­dzia i wie­dzę, któ­re pozwa­la­ją nam to zmie­nić i pozy­tyw­nie wpły­nąć na rytm życia miast.