Polacy stworzyli platformę online, z której korzysta cały świat

Obecnie orga­ni­zo­wa­ne kon­fe­ren­cje wyma­ga­ją nowe­go pozio­mu usług. Innowacyjne narzę­dzia sta­ją się stan­dar­dem w bran­ży even­to­wej. Odpowiedzią na ocze­ki­wa­nia uczest­ni­ków kon­fe­ren­cji jest pol­ska plat­for­ma do reali­za­cji wyda­rzeń onli­ne MEETING15, któ­ra sta­no­wi wyróż­nia­ją­ce się na tle kon­ku­ren­cji narzę­dzie, doce­nio­ne zarów­no na pol­skim, jak i zagra­nicz­nym ryn­ku. Firma nie zwal­nia tem­pa i zapo­wia­da reali­za­cję 1000 wyda­rzeń do koń­ca bie­żą­ce­go roku. Mamy do czy­nie­nia z nie­by­wa­łym suk­ce­sem tech­no­lo­gicz­ne­go narzę­dzia stwo­rzo­ne­go przez Polaków w ska­li światowej.

Sukces goni sukces

MEETING15 to usłu­ga inter­ne­to­wa w mode­lu Software as a Service powsta­ła w 2016 r. Obecnie
jest naj­częst­szym narzę­dziem wyko­rzy­sty­wa­nym do orga­ni­za­cji zło­żo­nych kon­fe­ren­cji hybry­do­wych w Polsce. W poprzed­nim roku na plat­for­mie zosta­ło zor­ga­ni­zo­wa­nych ponad 360 takich even­tów, a do koń­ca obec­ne­go roku MEETING15 pla­nu­je prze­pro­wa­dzić ich aż 1000. Ogromnym suk­ce­sem fir­my jest 150 tys. zare­je­stro­wa­nych użyt­kow­ni­ków z całe­go świa­ta na plat­for­mie. Innowacyjne narzę­dzie cie­szy się ogrom­nym zain­te­re­so­wa­niem nie tyl­ko w naszym kra­ju, ale rów­nież poza jego gra­ni­ca­mi. Co ważne,
eks­pan­sja MEETING15 nie ogra­ni­cza się jedy­nie do Europy. Po suk­ce­sie w Polsce i na Starym
Kontynencie fir­ma zde­cy­do­wa­ła się zało­żyć spół­kę w Tokio, któ­ra odpo­wia­da za działania
pro­wa­dzo­ne na ryn­ku azja­tyc­kim oraz w regio­nie Azja-Pacyfik. Warto pod­kre­ślić, że to jed­na z
nie­licz­nych pol­skich spół­ek z bran­ży tech­no­lo­gicz­nej, któ­ra zain­we­sto­wa­ła w Japonii.

– Z plat­for­my MEETING15 korzy­sta­ją nie tyl­ko naj­więk­sze świa­to­we fir­my czy pań­stwo­we i
mię­dzy­na­ro­do­we insty­tu­cje, ale rów­nież lokal­ne fir­my. Oferty są kro­jo­ne na mia­rę dla każdego
orga­ni­za­to­ra even­tów i dopa­so­wy­wa­ne do moż­li­wo­ści oraz ocze­ki­wań. Praktycznie rzecz biorąc
wszyst­kie bran­że mogą korzy­stać z MEETING15. Platformę doce­ni­ło już wie­le firm pry­wat­nych i
noto­wa­nych, fun­da­cji, izb, sto­wa­rzy­szeń oraz insty­tu­cji. Ogromnie cie­szy nas fakt, że z MEETING15
korzy­sta­ją naj­więk­sze fir­my kor­po­ra­cyj­ne na świe­cie, np. naj­bar­dziej zna­ni pro­du­cen­ci napo­jów, samo­cho­dów, czy zna­ne fir­my far­ma­ceu­tycz­ne, dzię­ki któ­rym ludz­kość zaczy­na pano­wać nad obec­na pan­de­mią, ale rów­nież lokal­ne mar­ki – mówi pre­zes MEETING15, Paweł Jabłoński.

Nowoczesna kon­fe­ren­cja

Rozwój tech­no­lo­gii oraz obec­na sytu­acja na świe­cie sprzy­ja­ją poja­wie­niu się roz­wią­zań, któ­re wno­szą orga­ni­za­cję kon­fe­ren­cji na wyż­szy poziom. Transmisja onli­ne budu­je ogrom­ne zasię­gi – nie­po­rów­ny­wal­ne z wyda­rze­nia­mi sta­cjo­nar­ny­mi. Zakładając, że na even­cie obec­nych jest 200 osób, licz­bę odbior­ców moż­na zwięk­szyć o kolej­ne 10 tys. dzię­ki udo­stęp­nie­niu wyda­rze­nia w sie­ci. Dlatego też wie­lu orga­ni­za­to­rów reali­zu­je even­ty w mode­lu hybry­do­wym, czy­li połą­cze­niu wyda­rze­nia „na miej­scu” z wir­tu­al­ną obec­no­ścią uczest­ni­ków na plat­for­mie. Kolejne wyzwa­nie dla reali­za­to­rów even­tów sta­no­wią ocze­ki­wa­nia uczest­ni­ków, któ­rzy pra­gną coraz bar­dziej wyjąt­ko­wych doświad­czeń bez wzglę­du na to, w jak wiel­kim wyda­rze­niu bio­rą udział. MEETING15 stwo­rzył plat­for­mę, któ­ra nie tyl­ko umoż­li­wia wdro­że­nie inno­wa­cyj­nych narzę­dzi speł­nia­ją­cych te wyma­ga­nia, ale rów­nież okre­śla stan­dar­dy nowo­cze­snych kon­fe­ren­cji. Znane i powszech­ne opro­gra­mo­wa­nia do pro­wa­dze­nia wide­oro­zmów nie posia­da­ją tak roz­bu­do­wa­ne­go sys­te­mu usług i narzę­dzi, któ­re zapew­nia MEETING15. Dlatego też doce­nia­na jest nie tyl­ko przez mię­dzy­na­ro­do­we fir­my, ale rów­nież kra­jo­wych gra­czy, któ­rzy mają świa­do­mość tego, że orga­ni­za­cja even­tu wią­że się obec­nie z zasto­so­wa­niem inno­wa­cyj­nych rozwiązań.

Platforma MEETING15 zapew­nia nie­spo­ty­ka­ne dotąd moż­li­wo­ści w orga­ni­za­cji wyda­rzeń onli­ne. Co waż­ne, jako fir­ma dosto­so­wu­je­my się do naszych klien­tów i ofe­ru­je­my im roz­wią­za­nia na mia­rę ich potrzeb i moż­li­wo­ści finan­so­wych. To nasz ukłon w stro­nę tych, któ­rzy pra­gną zre­ali­zo­wać nowo­cze­sną kon­fe­ren­cję, ale budżet może ich ogra­ni­czać. Z naszej plat­for­my korzy­sta­ją róż­ne fir­my z pra­wie każ­de­go zakąt­ka świa­ta. Wszystkie łączy chęć orga­ni­za­cji nie­za­po­mnia­ne­go even­tu. Dla nas to ogrom­na satys­fak­cja, że może­my speł­nić ich cel – opo­wia­da wice­pre­zes MEETING15, Tomasz Majewski.

Platforma wyszła rów­nież naprze­ciw potrze­bom wyda­rzeń, któ­rych orga­ni­za­cja w sie­ci wyda­je się zbyt ryzy­kow­na i nie­bez­piecz­na. MEETING15 stwo­rzył narzę­dzie, któ­re słu­ży do reali­za­cji wal­nych gło­so­wań z wyko­rzy­sta­niem zdal­ne­go dostę­pu uczest­ni­ków dla spół­ek pra­wa han­dlo­we­go, izb gospo­dar­czych, agen­cji, fun­da­cji, spół­dziel­ni i innych pod­mio­tów podej­mu­ją­cych decy­zje z wyko­rzy­sta­niem pro­ce­su tego typu głosowania.

Nieograniczony para­sol inno­wa­cyj­nych narzędzi

Za suk­ce­sem inno­wa­cyj­nej plat­for­my stoi kom­plek­so­wość oraz dosto­so­wa­nie się do nowych ocze­ki­wań zarów­no orga­ni­za­to­rów, jak i odbior­ców wyda­rzeń onli­ne. Możliwości plat­for­my są nie­ogra­ni­czo­ne. Dzięki narzę­dziu ofe­ro­wa­nym przez MEETING15 w jed­nym miej­scu w sie­ci moż­na prze­pro­wa­dzić trans­mi­sję video z kon­fe­ren­cji, wpro­wa­dzić nie­zbęd­ne infor­ma­cje dla uczest­ni­ków, np. agen­dę czy listę pre­le­gen­tów, dodać ban­ne­ry rekla­mo­we spon­so­rów i lin­ki do wybra­nych pro­fi­li z kana­łów Social Media, poka­zu­jąc w lek­ki i atrak­cyj­ny spo­sób wir­tu­al­ną pre­zen­ta­cję rekla­mo­daw­ców, a tak­że sta­no­wić witry­nę do zaku­pu bile­tów na wyda­rze­nie. Wszystko to two­rzy kom­plet­ne inte­rak­tyw­ne roz­wią­za­nie dla e‑konferencji dostęp­ne pod jed­nym lin­kiem na wszyst­kich urzą­dze­niach z dostę­pem do sie­ci. Zespół MEETING15 two­rzy rów­nież wie­le atrak­cyj­nych funk­cji dla uczest­ni­ków. Stale dosto­so­wu­je się do kon­kret­nych potrzeb, wpro­wa­dza­jąc anga­żu­ją­ce dla nich aktyw­no­ści. Do dys­po­zy­cji słu­cha­czy pozo­sta­je m.in. biblio­te­ka gier, wir­tu­al­ne ankie­ty, quizy czy nie­zli­czo­na licz­ba pokoi do vide­oro­zmów 1:1. Jak widać, orga­ni­za­to­rzy mają ogrom­ne pole manew­ru w pla­no­wa­niu wyda­rze­nia onli­ne z MEETING15. Warto pod­kre­ślić, że żad­na inna plat­for­ma w Polsce nie zapew­nia tak inno­wa­cyj­ne­go i kom­plek­so­we­go prze­pro­wa­dze­nia e‑konferencji.

Platforma MEETING15 mimo wdro­że­nia wie­lu tech­no­lo­gicz­nie zaawan­so­wa­nych narzę­dzi nie wyma­ga insta­la­cji żad­nej apli­ka­cji. Dostosowuje wyświe­tla­nie tre­ści do danej prze­glą­dar­ki. Jest to moż­li­we dzię­ki zasto­so­wa­niu tech­no­lo­gii PWA (Progressive Web Apps). Uniwersalność tech­no­lo­gii przy­czy­ni­ła się rów­nież do nie­by­wa­łe­go suk­ce­su platformy.