Premiera marki odzieżowej Anna Lund

W pierw­szej kolek­cji nowej mar­ki Anna Lund zna­la­zły się wygod­ne, uszyte
z naj­wyż­szej jako­ści tka­nin ubra­nia w neu­tral­nych kolo­rach lub deli­kat­nych, kwia­to­wych wzo­rach. Zgodnie z ideą mar­ki odzież speł­nia ocze­ki­wa­nia kobiet, dla któ­rych waż­ny jest styl, kom­fort nosze­nia i ponad­cza­so­we fasony.

Marzenie zało­ży­ciel­ki Anny Lund o kap­suł­ko­wej gar­de­ro­bie z wygod­ny­mi, kobie­cy­mi ubra­nia­mi ziści­ło się w for­mie autor­skiej mar­ki ubrań. Jej debiut poprze­dzo­ny był mie­sią­ca­mi inten­syw­nych przy­go­to­wań. Przy kon­struk­cjach pra­co­wa­li spe­cja­li­ści i doświad­czo­ne kraw­co­we. Każdy model był przy­mie­rza­ny przez zało­ży­ciel­kę mar­ki i spraw­dza­ny pod kątem usta­lo­nych przez nią stan­dar­dów. Ubrania powin­ny trzy­mać odpo­wied­ni fason, któ­ry nie zmie­ni się po wie­lu pra­niach. Mają słu­żyć lata­mi, dla­te­go zosta­ły zasto­so­wa­ne nie tyl­ko dobrej jako­ści mate­ria­ły, ale rów­nież kla­sycz­ne kro­je, któ­re nie wycho­dzą nigdy z mody. Nowa mar­ka do per­fek­cji opa­no­wa­ła balans mię­dzy modo­wym szny­tem a wygo­dą noszenia.

- Zależy mi, by każ­dy model z kolek­cji mógł słu­żyć lata­mi. Rozmawiam z kon­struk­to­ra­mi i wspól­nie zasta­na­wia­my się jakie lep­sze roz­wią­za­nia może­my zasto­so­wać. Liczy się dla mnie nie tyl­ko efekt wizu­al­ny. Moje ubra­nia muszą być wygod­ne – mówi Anna Lund, zało­ży­ciel­ka mar­ki – Jeżeli mia­ła­bym opi­sać nasze ubra­nia, uży­ła­bym czte­rech słów: mini­ma­lizm, ponad­cza­so­wość, kobie­cość i komfort.

W ofer­cie Anny Lund znaj­dzie­my kobie­ce ubra­nia o kla­sycz­nych faso­nach. Królują neu­tral­ne kolo­ry, ale nie zabra­kło inten­syw­nych barw dla kobiet, któ­re lubią się wyróż­niać, np. inten­syw­ny róż czy limon­ka. Na szcze­gól­ną uwa­gę zasłu­gu­ją pięk­ne, kobie­ce sukien­ki o róż­nych dłu­go­ściach, któ­re dopa­so­wu­ją się ide­al­nie do syl­wet­ki oraz ele­ganc­kie koszu­le. Sprawdzą się na róż­ne oka­zje – do pra­cy, na ele­ganc­kie spo­tka­nie czy let­ni lunch z przyjaciółką.

Dla wła­ści­cie­li mar­ki istot­na jest kwe­stia ety­ki w modzie. Kolekcja szy­ta jest w Polsce. Skrawki mate­ria­łów wyko­rzy­sty­wa­ne są w szko­le kra­wiec­kiej oraz prze­zna­czo­ne są na pro­duk­cję fro­tek do włosów.

Anna Lund jest Szwedką. Jej rodzi­ce są emi­gran­ta­mi z Polski, stąd jej zna­jo­mość języ­ka i przy­wią­za­nie do Polski. Mówi płyn­nie w języ­ku pol­skim i od dziec­ka regu­lar­nie odwie­dza ojczy­znę swo­ich rodziców.

Oferta mar­ki dostęp­na jest od 15 lip­ca 2022 r. na: https://anna-lund.com/