BIŻUTERIA PREMIUM GISELLE – PREMIERA KOLEKCJI OD GOLDENMARK

Goldenmark otwie­ra nową kate­go­rię w port­fo­lio pro­duk­tów pre­mie­rą nie­zwy­kłej kolek­cji biżu­te­rii  Giselle, któ­ra czer­pie inspi­ra­cję z iko­nicz­nej mone­ty Krugerrand – jed­nej z naj­bar­dziej roz­po­zna­wal­nych monet bulio­no­wych na świe­cie. Twarzą kam­pa­nii zosta­ła Lidia Popiel.

Premiera kolek­cji biżu­te­rii pre­mium Giselle: ele­ganc­ka mone­ta dla sil­nej, nie­za­leż­nej kobiety

Kolekcja Giselle, zapre­zen­to­wa­na pre­mie­ro­wo 26 paź­dzier­ni­ka w war­szaw­skim salo­nie Goldenmark, to biżu­te­ria pre­mium stwo­rzo­na spe­cjal­nie dla miło­śni­czek uni­kal­ne­go i wyra­fi­no­wa­ne­go desi­gnu. Wzory biżu­te­rii wyraź­nie nawią­zu­ją do moty­wu mone­ty, dla­te­go też domi­nu­ją­cy kształt kolek­cji to koło, z ele­men­ta­mi cha­rak­te­ry­stycz­ny­mi dla bilo­nu, taki­mi jak rant, tło­cze­nia i otoki.

Najważniejszym moty­wem kolek­cji Giselle jest jed­nak wize­ru­nek gaze­li, obec­ny na rewer­sie Krugerranda. Autorska iko­na gaze­li jest wio­dą­cym i cha­rak­te­ry­stycz­nym ele­men­tem, powta­rza­nym w poszcze­gól­nych wzo­rach kolek­cji. Symbolika gaze­li zna­ko­mi­cie odda­je esen­cję współ­cze­snych kobiet – sil­nych, nie­za­leż­nych i pew­nych sie­bie i do takich wła­śnie kie­ro­wa­na jest kolek­cja.  – Projektując kolek­cję dla Goldenmark, od same­go począt­ku wie­dzia­łam, że biżu­te­ria musi czer­pać inspi­ra­cję z Krugerranda. Jednak to motyw gaze­li, z jej zwin­no­ścią i prze­ni­kli­wo­ścią, któ­ry sta­no­wi dla mnie syno­nim współ­cze­snej kobie­ty, był klu­czo­wym ele­men­tem całe­go pro­jek­tu – wyja­śnia swo­je inspi­ra­cje Joanna Stachowiak, pomy­sło­daw­czy­ni i pro­jek­tant­ka kolekcji.

O kolek­cji:

Kolekcja Gisell, pozy­cjo­no­wa­na w seg­men­cie pre­mium,  skła­da się z kil­ku­na­stu pro­jek­tów, któ­re moż­na dowol­nie ze sobą łączyć i zesta­wiać. Podstawę sta­no­wi zło­to pró­by 585, ale w poszcze­gól­nych mode­lach wyko­rzy­sta­no rów­nież jedwab i kamie­nie, w tym dia­men­ty. Warto zwró­cić uwa­gę na inno­wa­cyj­ne roz­wią­za­nia tech­no­lo­gicz­ne, jak lase­ro­we mato­wie­nie w odle­wie, czy wyko­rzy­sta­nie tech­ni­ki ręcz­ne­go tka­nia ze zło­tej i jedwab­nej nici. Wszystkie ele­men­ty kolek­cji powsta­ją w manu­fak­tu­rach, pol­skiej i wło­skiej. Wśród dostęp­nych mode­li znaj­du­ją się kol­czy­ki, zawiesz­ki, naszyj­ni­ki, bran­so­le­ty i pier­ścion­ki, w tym obrącz­ki, w cenach od 849 do 21 999 zł. Każda kobie­ta, jest w sta­nie dopa­so­wać ele­ment kolek­cji do sie­bie, zarów­no jeśli cho­dzi o model jak i cenę.

Kolekcję Giselle moż­na zoba­czyć i zaku­pić w salo­nach Goldenmark oraz w skle­pie inter­ne­to­wym goldenmark.com

O Goldenmark:

Goldenmark od ponad deka­dy poma­ga swo­im klien­tom budo­wać wyjąt­ko­we kolek­cje dro­go­cen­nych przed­mio­tów, takich jak zło­te mone­ty i sztab­ki, kamie­nie szla­chet­ne, dzie­ła sztu­ki czy eks­klu­zyw­ne wydaw­nic­twa. Do ofer­ty mar­ki dołą­cza biżu­te­ria premium.