Wartość „storydoing” a benefity pracownicze

Miniony rok sta­no­wił dla marek prze­słan­kę do zmia­ny ich pozy­cjo­no­wa­nia czy przy­ję­te­go mode­lu biz­ne­so­we­go, ale rów­nież do sys­te­mu moty­wa­cyj­ne­go pra­cow­ni­ków. Na real­ne wspar­cie, czy­li tzw. sto­ry­do­ing, pra­gną liczyć nie tyl­ko kon­su­men­ci, ale rów­nież zatrud­nie­ni. Zmiany w uzna­wa­nych dotych­czas war­to­ściach wpły­nę­ły na pożą­da­ne do tej pory bene­fi­ty pracownicze. 

Pandemia wywo­ła­ła zmia­ny w postrze­ga­niu świad­czeń ofe­ro­wa­nych przez fir­my. Przez zamknię­cie ośrod­ków spor­to­wych czy kul­tu­ry, a tak­że zastą­pie­nie tra­dy­cyj­nych kon­sul­ta­cji lekar­skich e‑wizytą spo­dzie­wa­my się zmia­ny podej­ścia do dotych­cza­so­wych bene­fi­tów. Staliśmy się bar­dziej prag­ma­tycz­ni. Każdy z nas robi zaku­py, a Sodexo Friends daje moż­li­wość zaosz­czę­dza­nia na nich. Pracownicy ocze­ku­ją, że bene­fi­ty będą wspar­ciem ich domo­wych budże­tów – np. dając oszczęd­no­ści na zaku­pach spo­żyw­czych – mówi Karolina Karolczak, Dyrektor ds. Zakupów i Współpracy z Partnerami, Sodexo Benefits and Rewards Services Polska.

Sodexo Friends to plat­for­ma gwa­ran­tu­ją­ca oszczęd­no­ści na codzien­nych zaku­pach. Logujący się na niej użyt­kow­ni­cy mogą sko­rzy­stać z raba­tów wybra­nych marek w skle­pach sta­cjo­nar­nych i onli­ne. Benefit w takiej posta­ci to atrak­cyj­ny doda­tek moty­wa­cyj­ny. Mogą z nie­go sko­rzy­stać nie tyl­ko pra­cow­ni­cy, ale rów­nież ich rodzi­na i przy­ja­cie­le. Elastyczność i real­ne oszczę­dza­nie (poży­tecz­ność) to war­to­ści, któ­re według pro­gnoz znaj­du­ją się w zesta­wie­niu tych naj­bar­dziej pożą­da­nych w tym roku.

Według bada­nia prze­pro­wa­dzo­ne­go przez Hays pra­cow­ni­cy coraz czę­ściej zgła­sza­ją zapo­trze­bo­wa­nie na wzmoc­nie­nie ogól­ne­go dobro­sta­nu. Wzrasta rów­nież świa­do­mość kon­su­men­tów, któ­ra obja­wia się poszu­ki­wa­niem atrak­cyj­nych pro­mo­cji na wyso­kiej jako­ści asor­ty­ment. Rozwiązania pro­po­no­wa­ne przez Sodexo wybra­ło ponad 45 tys. firm z całej Polski, co świad­czy o ogrom­nym zaufa­niu pra­co­daw­ców do sys­te­mu moty­wa­cyj­ne­go przez nie­go oferowanego.

Sodexo Friends to odpo­wiedź na obec­ne potrze­by pra­cow­ni­ków, jak rów­nież pro­po­zy­cja dla firm, któ­re pra­gną zapro­po­no­wać im bene­fit bez dodat­ko­wych kosz­tów i zaan­ga­żo­wa­nia dzia­łu HR. W ramach współ­pra­cy pra­co­daw­ca otrzy­mu­je nie tyl­ko goto­we roz­wią­za­nie w posta­ci dostę­pu do ser­wi­su, ale rów­nież sper­so­na­li­zo­wa­ną komu­ni­ka­cję zapra­sza­ją­cą obda­ro­wa­nych do sko­rzy­sta­nia z wyse­lek­cjo­no­wa­nych pro­mo­cji oraz ofert przy­go­to­wa­nych spe­cjal­nie dla nich.

Dla bene­fi­cjen­tów, któ­rzy pla­nu­ją sko­rzy­stać z ofer­ty Sodexo Friends przy­go­to­wy­wa­ne są atrak­cyj­ne pro­mo­cje we współ­pra­cy ze zna­ny­mi i uzna­ny­mi mar­ka­mi. Różnorodne pakie­ty powin­ny speł­nić ocze­ki­wa­nia naj­bar­dziej wyma­ga­ją­cych kon­su­men­tów. Fani komik­sów mogą sko­rzy­stać ze zniż­ki ‑25% w skle­pie egmont.pl. Ci któ­rzy pla­nu­ją uzu­peł­nić swo­ją gar­de­ro­bę o nowe obu­wie czy odzież z pew­no­ścią z chę­cią sko­rzy­sta­ją z pro­mo­cji do ‑50% w CCC i na  bluestilo.com czy ze zni­żek do ‑70% na distance.pl lub fabrykaoutlet.pl. Natomiast rabat do ‑70% na perfumy.pl na pew­no ucie­szy wszyst­kich, któ­rzy poszu­ku­ją pre­zen­tu na zbli­ża­ją­cy się wiel­ki­mi kro­ka­mi Dzień Kobiet.