Cinema City z kampanią wizerunkową „Maximum kina. Jeden film – wiele formatów wrażeń”
We wtorek 1 października startuje kampania wizerunkowa kin Cinema City pod hasłem „Maximum kina. Jeden film – wiele formatów wrażeń”. Celem kampanii jest nie tylko wzmocnienie wizerunku marki, która na polskim rynku obecna jest od niemal 20 lat, ale przede wszystkim zwrócenie uwagi na niekwestionowaną siłę tej sieci multipleksów, którą są innowacyjne rozwiązania technologiczne, w postaci formatów kinowych takich jak IMAX, 4DX i ScreenX oraz komfortowej i niezwykle kameralnej strefy VIP. Działania promocyjne Cinema City wspierane będą kampanią reklamową w telewizji, w Internecie, na nośnikach zewnętrznych oraz w kinach tej sieci.
Cinema City Poland należy do grupy Cineworld, która obecna jest w branży kinowej od niemal 90 lat. Aktualnie, Cineworld jest drugą największą siecią kinową na świecie, działającą w 10 krajach – w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Polsce, Irlandii, Izraelu, Czechach, Bułgarii, Rumunii, na Węgrzech i na Słowacji. Rocznie sieć organizuje 14,5 miliona projekcji filmowych, które wyświetlane są ponad 300 milionom widzów.
W Polsce, otwarcie pierwszego multipleksu Cinema City wraz z formatem kinowym IMAX, miało miejsce w 2000 roku, w warszawskim centrum handlowym Sadyba Best Mall. W chwili obecnej Cinema City jest operatorem 34 kin w 19 największych miastach Polski, z łączną liczbą 377 ekranów i 76 518 foteli.
Cinema City szczególną uwagę poświęca zapewnieniu swoim widzom doskonałej jakości obrazu i dźwięku. Jako lider innowacyjnych technologii stosowanych w branży kinowej, ta sieć jako jedyna, wprowadziła do Polski najnowsze rozwiązania, udostępniając widzom 6 kin IMAX®, 6 sal 4DX® oraz salę ScreenX. Oglądając seans w technologii IMAX® film pokazywany jest ze zwiększoną jasnością i kontrastem obrazu. Dodatkowo niecodzienne wrażenia wizualne zagwarantuje panoramiczny format. Natomiast na fanów naprawdę silnych wrażeń czeka seans w technologii 4DX®, której efekty specjalne pozwolą dosłownie zanurzyć się w akcji i poczuć się jak tytułowy bohater w ekstremalnych sytuacjach. W tym roku Cinema City otworzyło pierwszą w Polsce salę z technologią ScreenX®, która pozwala widzom wyjść poza ramy filmowego ekranu, wyświetlając obraz na ścianach kin, tworząc wciągający, panoramiczny, 270-stopniowy format. Chcąc połączyć kino z kolacją wystarczy udać się do sal VIP, w których widzowie mają możliwość obejrzenia największych hitów kinowych w super wygodnych rozkładanych do pozycji lezącej fotelach. Przed seansem w ofercie VIP znajduje się przygotowana na miejscu przez kucharzy kolacja z daniami na ciepło i na zimno w formie bufetu oraz przekąski kinowe i napoje. Wszystko bez limitów i w cenie biletu.
W grudniu 2015 roku Cinema City Poland wprowadziło pierwszy program abonamentowy. Dzięki unikalnej, rocznej karcie UNLIMITED już za 46 zł lub 55 zł miesięcznie, każdy kto ceni wysokiej jakości filmową rozrywkę, może oglądać bez ograniczeń tyle filmów, ile chce.
Cinema City to nie tylko najlepsze tytuły filmowe, to również wygodne fotele, obszerne lobby kinowe oraz miła obsługa klienta. W repertuarze tej sieci kin widzowie znajdą pokazy specjalne, maratony, eventy dla pań pod nazwą Ladies Night, jak również ofertę specjalną dla firm i szkół oraz wiele innych niestandardowych rozwiązań.
Przyjdź do Cinema City i poczuj maximum kina w różnych formatach! Już w październiku czekają na Ciebie premiery takich filmów jak „Joker”, „Ślicznotki”, „Czarownica 2”, „Czarny Mercedes”, „Rodzina Addamsów” oraz wiele innych.