Motowizja promuje zdrowie mężczyzn, stacja patronem medialnym THE DISTINGUISHED GENTLEMAN’S RIDE 2019
Motowizja została patronem medialnym tegorocznego rajdu The Distinguished Gentleman’s Ride 2019 w Krakowie. Ta międzynarodowa inicjatywa promuje zdrowie mężczyzn i ma na celu zebranie środków na walkę z rakiem prostaty oraz chorobami psychicznymi. Uczestnicy imprezy wsiadają na maszyny sprzed kilkunastu lat oraz ubierają się w klasyczne, stylowe ubrania – wszystko po to, aby zmienić obraz motocyklistów w społeczeństwie. Akcja odbywa się w ponad 800 miastach na całym świecie, w Polsce można będzie się w nią włączyć w sobotę, 28 września w Warszawie oraz w niedzielę 29 września w Krakowie, Łodzi, Gdańsku i Wrocławiu.
Fundusze zebrane w ramach The Distinguished Gentleman’s Ride trafią na konto fundacji Movember – największej organizacji zajmującej się zdrowiem mężczyzn na świecie. Fundacja ta zasłynęła przede wszystkim akcją o tej samej nazwie, w ramach której sportowcy, celebryci i wszyscy mężczyźni, pragnący wesprzeć inicjatywę zapuszczają wąsy w celu zwiększenia świadomości o zagrożeniach, związanych z rakiem prostaty. Do tej pory w ramach tegorocznego The Distinguished Gentleman’s Ride zebrano prawie cztery miliony dolarów.
- The Distinguished Gentleman’s Ride to wspaniała inicjatywa i szczytny cel. Dla Motowizji to ogromna przyjemność móc patronować takiej imprezie. Nie możemy przechodzić obojętnie obok tak ważnych problemów – powiedział Krzysztof Mikulski, prezes Motowizji.
W Polsce The Distinguished Gentleman’s Ride odbędzie się w pięciu miastach – Krakowie, Warszawie, Łodzi, Gdańsku oraz Wrocławiu. Krakowski rajd jest jednym z największych – do tej pory do udziału zapisało się 170 motocyklistów, zbierając ponad 8 tysięcy złotych.