Motowizja promuje zdrowie mężczyzn, stacja patronem medialnym THE DISTINGUISHED GENTLEMAN’S RIDE 2019

Motowizja zosta­ła patro­nem medial­nym tego­rocz­ne­go raj­du The Distinguished Gentleman’s Ride 2019 w Krakowie. Ta mię­dzy­na­ro­do­wa ini­cja­ty­wa pro­mu­je zdro­wie męż­czyzn i ma na celu zebra­nie środ­ków na wal­kę z rakiem pro­sta­ty oraz cho­ro­ba­mi psy­chicz­ny­mi. Uczestnicy impre­zy wsia­da­ją na maszy­ny sprzed kil­ku­na­stu lat oraz ubie­ra­ją się w kla­sycz­ne, sty­lo­we ubra­nia – wszyst­ko po to, aby zmie­nić obraz moto­cy­kli­stów w spo­łe­czeń­stwie. Akcja odby­wa się w ponad 800 mia­stach na całym świe­cie, w Polsce moż­na będzie się w nią włą­czyć w sobo­tę, 28 wrze­śnia w Warszawie oraz w nie­dzie­lę 29 wrze­śnia w Krakowie, Łodzi, Gdańsku i Wrocławiu. 

Fundusze zebra­ne w ramach The Distinguished Gentleman’s Ride tra­fią na kon­to fun­da­cji Movember – naj­więk­szej orga­ni­za­cji zaj­mu­ją­cej się zdro­wiem męż­czyzn na świe­cie. Fundacja ta zasły­nę­ła przede wszyst­kim akcją o tej samej nazwie, w ramach któ­rej spor­tow­cy, cele­bry­ci i wszy­scy męż­czyź­ni, pra­gną­cy wes­przeć ini­cja­ty­wę zapusz­cza­ją wąsy w celu zwięk­sze­nia świa­do­mo­ści o zagro­że­niach, zwią­za­nych z rakiem pro­sta­ty. Do tej pory w ramach tego­rocz­ne­go The Distinguished Gentleman’s Ride zebra­no pra­wie czte­ry milio­ny dolarów.

- The Distinguished Gentleman’s Ride to wspa­nia­ła ini­cja­ty­wa i szczyt­ny cel. Dla Motowizji to ogrom­na przy­jem­ność móc patro­no­wać takiej impre­zie. Nie może­my prze­cho­dzić obo­jęt­nie obok tak waż­nych pro­ble­mów – powie­dział Krzysztof Mikulski, pre­zes Motowizji.

W Polsce The Distinguished Gentleman’s Ride odbę­dzie się w pię­ciu mia­stach – Krakowie, Warszawie, Łodzi, Gdańsku oraz Wrocławiu. Krakowski rajd jest jed­nym z naj­więk­szych – do tej pory do udzia­łu zapi­sa­ło się 170 moto­cy­kli­stów, zbie­ra­jąc ponad 8 tysię­cy złotych.