3, 2,1… Wystartował projekt Salonowe Rewolucje marki Wiśniowski!

Marka WIŚNIOWSKI i Shop Doctor dr Marek Borowiński zmie­nia­ją doświad­cze­nia zaku­po­we klien­tów. Ruszył pro­jekt Salonowe Rewolucje, pre­zen­tu­ją­cy nowe podej­ście do pro­jek­to­wa­nia prze­strze­ni eks­po­zy­cyj­nej. Nowatorska ini­cja­ty­wa zre­wo­lu­cjo­ni­zu­je bran­że bram, okien, drzwi
i ogrodzeń.

W śro­dę, 25 wrze­śnia w Łomiankach odby­ła się kon­fe­ren­cja pra­so­wa, któ­ra zaini­cjo­wa­ła autor­ski pro­jekt mar­ki WIŚNIOWSKI Salonowe Rewolucje. Jego celem jest zmia­na doświad­czeń zaku­po­wych klien­tów i stwo­rze­nie salo­nów sprze­da­ży XXI wie­ku: miejsc, któ­re odpo­wia­da­ją na potrze­by współ­cze­sne­go kon­su­men­ta, pre­zen­tu­ją kom­ple­men­tar­ną ofer­tę i ofe­ru­ją pro­fe­sjo­nal­ne doradztwo.

W pro­jek­cie Salonowe Rewolucje wzię­ło udział 30 salo­nów z całej Polski. W ośmiu z nich zre­ali­zo­wa­no odcin­ki mini­se­rii wideo dedy­ko­wa­nej pro­jek­to­wi. Shop Doctor dr Marek Borowiński, amba­sa­dor pro­jek­tu, udał się z wizy­tą do Łodzi, Bochni, Piasek k. Pszczyny, Wielunia, Tarnowa, Chełma, Turka
i Straszyna, aby pod­dać dia­gno­zie prze­strzeń sprze­da­żo­wą i dora­dzić, jak w pro­sty spo­sób prze­pro­jek­to­wać ją, żeby była atrak­cyj­na i zachę­ca­ła do zakupu.

- Bilans akcji Salonowe Rewolucje to prze­je­cha­ne 17.000 km, rok pra­cy szta­bu ludzi, w tym eks­per­tów od mer­chan­di­sin­gu oraz pro­jek­to­wa­nia wnętrz. Efektem – pro­duk­cja mini­se­ria­lu o tym, jak za pomo­cą mar­ke­tin­gu sen­so­rycz­ne­go zmie­ni­li­śmy prze­strzeń punk­tów sprze­da­ży w miej­sca przyjazne
dla klien­tów. Po Salonowych Rewolucjach kon­su­men­ci ina­czej patrzą na punk­ty sprze­da­ży, ponie­waż są one doświe­tlo­ne i upo­rząd­ko­wa­ne, a stre­fa eks­po­zy­cyj­na pro­po­nu­je goto­we, kom­ple­men­tar­ne aran­ża­cje – mówi dr Marek Borowiński, spe­cja­li­sta Visual Merchandisingu.

Odcinki serii będą poja­wia­ły się cyklicz­nie co mie­siąc na kana­le mar­ki WIŚNIOWSKI w ser­wi­sie YouTube pod adre­sem https://www.youtube.com/user/FirmaWISNIOWSKI. Na razie dla widzów dostęp­ny jest tra­iler pro­jek­tu – https://www.youtube.com/watch?v=HjjxMjTHHdA.

Kompleksowa ofer­ta do domu

Najważniejszym punk­tem w odno­wio­nych salo­nach jest stre­fa WIŚNIOWSKI Concept, któ­re­go ideą jest jasna i spój­na pre­zen­ta­cja peł­ne­go port­fo­lio pro­duk­to­we­go w punk­tach han­dlo­wych. To prze­strzeń pre­zen­tu­ją­ca bra­my, okna, drzwi oraz ogro­dze­nia w opar­ciu o design kolek­cji HOME INCLUSIVE 2.0
z uży­ciem funk­cji smartCONNECTED. Została ona zapro­jek­to­wa­na w taki spo­sób, aby pod­kre­ślać wyróż­ni­ki mar­ki jako dostaw­cy kom­plek­so­wych, nowo­cze­snych i desi­gner­skich roz­wią­zań, któ­re reali­zu­ją kon­cep­cję „smart dom”, dzię­ki moż­li­wo­ści ste­ro­wa­nia tele­fo­nem lub tabletem.

- Strefy WIŚNIOWSKI Concept to efekt wpro­wa­dze­nia do naszej ofer­ty okien PVC. Teraz spo­ty­ka­my się z klien­tem krok wcze­śniej w pro­ce­sie zaku­po­wym pro­duk­tów do budo­wy domu i już na tym eta­pie może­my mu poka­zać, jak pięk­nie może wyglą­dać jego wyma­rzo­na inwe­sty­cja. Każdy ele­ment może dopa­so­wać do swo­ich ocze­ki­wań. Dodatkowo wszyst­ko spi­na­my sys­te­mem inte­li­gent­ne­go ste­ro­wa­nia. Możemy powie­dzieć, że zapew­nia­my naszym klien­tom poczu­cie kom­for­tu i bez­pie­czeń­stwa kom­plek­so­wo – pod­kre­śla Katarzyna Świderska, dyrek­tor mar­ke­tin­gu fir­my WIŚNIOWSKI.

Czy budo­wa­nie salo­nów sprze­da­ży ma sens?

Konferencja otwie­ra­ją­ca pro­jekt Salonowe Rewolucje sta­ła się ide­al­ną oka­zją do roz­mo­wy na temat przy­szło­ści bran­ży budow­la­nej. Grupa eks­per­tów: Krystyna Baran, pre­zes zarzą­du WIŚNIOWSKI, Katarzyna Świderska, dyrek­tor mar­ke­tin­gu WIŚNIOWSKI, dr Marek Borowiński, Shop Doctor oraz Michał Prałat, pre­zes zarzą­du Polskiej Dystrybucji Budowlanej i twór­ca por­ta­lu budio.pl pró­bo­wa­ła odpo­wie­dzieć na pyta­nie, czy wszyst­ko do budo­wy domu klien­ci będą mogli kupić w Internecie.

- Wszystko moż­na sprze­dać w Internecie, ale nie wszyst­ko jest sens kupo­wać w Internecie. Digitalizacja sprze­da­żo­wa na polu bitwy o klien­ta, nie tyl­ko pole­ga na sprze­da­ży przez Internet, ale tak­że na prze­wi­dy­wa­niu, a nawet wyprze­dza­niu potrzeb kon­su­men­ta na zasa­dzie algo­ryt­mu, któ­ry zna­my – mówił Michał Prałat, pre­zes zarzą­du Polskiej Dystrybucji Budowlanej.

- Klienci jesz­cze dłu­go będą potrze­bo­wa­li pójść do salo­nu sprze­da­ży i dotknąć pro­duk­ty, spraw­dzić, jak dzia­ła­ją. Mówię oczy­wi­ście o pro­duk­tach, jak bra­my, okna, drzwi czy ogro­dze­nie, któ­re są inwe­sty­cją na dłu­gie lata i ich zakup musi być prze­my­śla­ny. To jak z zaku­pem samo­cho­du, bez jaz­dy testo­wej, spraw­dze­nia, jak on pra­cu­je, nie kupi­my – pod­kre­śla­ła pre­zes Krystyna Baran.

Marka WIŚNIOWSKI wspól­nie z sie­cią dys­try­bu­cji udo­wad­nia, że salo­ny sprze­da­ży sto­lar­ki otwo­ro­wej mogą być miej­scem zarów­no dla współ­cze­snych jak i nowych poko­leń klien­tów, któ­ry ocze­ku­ją nie tyl­ko pro­fe­sjo­nal­nej obsłu­gi, ale też sprzę­że­nia świa­ta wir­tu­al­ne­go z rze­czy­wi­stym. To powa­la zagwa­ran­to­wać im pew­ność wła­ści­we­go wyboru.

Salony sprze­da­ży, któ­re wzię­ły udział w pro­jek­cie Salonowe Rewolucje:

P.P.H.U. „Artex” Artur Petla
P.P.H.U. BOMARD Czesław Kędziora
P. H. U. Olbud Straszyn
JAPI-BUD DUDA Sp.j.
P.P.H.U. TERMO-DOM Janusz Dudek
Materiały Budowlane Sp. z o.o.
F. P. H. U Nowoczesny Dom
P. H. U. SOTAR Zbigniew Soprych